-
Moto Guzzi V85 TT
Kombinace ikonického stylu, pohodlí a pokročilých technologií - elegantní V85 Strada, originální V85 TT "All-Terrain" a V85 TT Travel s duší pravého dobrodruha tvoří ikonickou řadu V85. Tři verze, z nichž každá má svůj osobitý charakter, ale všechny mají jedinečnou schopnost probudit v člověku touhu vyrazit na cestu, ať už je cílem jakákoli destinace.
-
Moto Guzzi Stelvio
Stelvio je moderní adventure tourer od Moto Guzzi, který je navržen tak, aby tě doprovázel na cestách bez omezení. Díky poutavému designu a moderním technologickým prvkům posouvá zážitek z jízdy na vyšší úroveň. Název je poctou slavnému Stelviu, nejvyššímu horskému průsmyku v Itálii. Silnice, která jej protíná, obsahuje 48 zatáček a je součástí moto tradice, kterou motorkáři považují za synonymum zábavy, objevování a dobývání.
-
Piaggio MP3 530
Nový model MP3 530 HPE je ztělesněním svého názvu. Jde o nejvyspělejší tříkolový skútr, jaký kdy Piaggio vyrobilo. Je vybaven výkonným motorem Euro 5 o objemu 530 cm³, tempomatem, zpátečkou, funkcí zadní kamery a informačním systémem pro sledování slepého úhlu. Jedná se o revoluční řešení mobility pro cestování ve městě i mimo něj, které přináší ideální kombinaci komfortu a výkonu, díky čemuž je bezpečné cestování po městě i mimo něj hračkou.
-
Vespa Primavera 125
Vespa Primavera, ikonický symbol své doby, se dnes prohání ulicemi 21. století se stejnou hbitostí a dynamikou jako původní legenda, která v 60. letech způsobila revoluci v městské mobilitě.
-
Vespa GTS 125
Vášniví a neohrožení cestovatelé potřebují spolehlivost, aby se mohli dostat na různá místa. Právě proto je Vespa GTS dokonalým společníkem na cesty. Její městský duch, který se projevuje ve velkém, technologicky vybaveném rámu, jenž nabízí jistotu a ochranu, se snoubí s láskou k cestování na dlouhé vzdálenosti.
-
Vespa GTS 310
Vespa GTS 310 je tu a láme všechny rekordy. Jedná se o nejvýkonnější, nejdynamičtější a nejrychlejší model v téměř osmdesátileté historii tohoto legendárního skútru. Základem této evoluce je nový motor o objemu 310 cm3 vycházející z původního kapalinou chlazeného motoru o objemu 278 cm3. Tato mimořádná pohonná jednotka přináší klíčová vylepšení, kdy více než 70 % součástek je zcela nových. Zdvih jednoválce se zvětšil z 63 na něco málo přes 70 mm, čímž se zvýšil zdvihový objem z 278 na 310 cm3 a výkon na 25 k. Zvýšil se také točivý moment a delší zdvih nabízí ještě větší flexibilitu při jízdě.