-
Aprilia SR GT 125
Skútr Aprilia SR GT je navržený tak, aby uspokojil touhu po dobrodružství. Bez obav s ním tak můžeš překračovat hranice města a prozkoumávat různé terény. K dispozici je ve verzích SR GT 125 a SR GT 200.
-
Aprilia Tuareg 660
Platforma Aprilia 660 už stihla přepsat pravidla na silnici a teď dělá totéž v off-roadu. Model Tuareg 660 má všechny výjimečné prvky, které zajistily úspěch RS 660 a Tuono 660, a originálním způsobem je nabízí každému jezdci, který sní o nové, více vzrušující formě dobrodružného cestování.
-
Moto Guzzi V7
Více než půl století po uvedení svého prvního modelu Moto Guzzi hrdě představuje novou důležitou evoluci v příběhu modelu V7 s vyšším výkonem a komfortem než kdykoli předtím, pro dokonalou kombinaci klasického stylu a moderních technologií.
-
Moto Guzzi V85 TT
Kombinace ikonického stylu, pohodlí a pokročilých technologií - elegantní V85 Strada, originální V85 TT "All-Terrain" a V85 TT Travel s duší pravého dobrodruha tvoří ikonickou řadu V85. Tři verze, z nichž každá má svůj osobitý charakter, ale všechny mají jedinečnou schopnost probudit v člověku touhu vyrazit na cestu, ať už je cílem jakákoli destinace.
-
Moto Guzzi Stelvio
Stelvio je moderní adventure tourer od Moto Guzzi, který je navržen tak, aby tě doprovázel na cestách bez omezení. Díky poutavému designu a moderním technologickým prvkům posouvá zážitek z jízdy na vyšší úroveň. Název je poctou slavnému Stelviu, nejvyššímu horskému průsmyku v Itálii. Silnice, která jej protíná, obsahuje 48 zatáček a je součástí moto tradice, kterou motorkáři považují za synonymum zábavy, objevování a dobývání.
-
Piaggio Medley 125
Nové Piaggio Medley vytváří novou třídu skútrů s vysokými koly, která kombinuje výhody agilního a lehkého skútru s výhodami většího a výkonnějšího skútru s vysokými koly.
-
Vespa GTS 310
Vespa GTS 310 je tu a láme všechny rekordy. Jedná se o nejvýkonnější, nejdynamičtější a nejrychlejší model v téměř osmdesátileté historii tohoto legendárního skútru. Základem této evoluce je nový motor o objemu 310 cm3 vycházející z původního kapalinou chlazeného motoru o objemu 278 cm3. Tato mimořádná pohonná jednotka přináší klíčová vylepšení, kdy více než 70 % součástek je zcela nových. Zdvih jednoválce se zvětšil z 63 na něco málo přes 70 mm, čímž se zvýšil zdvihový objem z 278 na 310 cm3 a výkon na 25 k. Zvýšil se také točivý moment a delší zdvih nabízí ještě větší flexibilitu při jízdě.